10 Augusti 2011

Morrn’ morrn’!

Har varit uppe sedan kvart över sex, jag vet, jag är störd som går upp så tidigt när jag är ledig. Men jag var vaken så det var lika bra att ta vara på dagen. Tog en varm dusch, kokade en kopp te och kröp ner framför Gossip Girl, bra start på dagen. Nu åker jag till stallet för att släppa ut hästarna och sedan vidare till min kära Karin för långfrukost i hennes nya lägenhet, kan det bli mycket bättre? Hoppas ni får en fin dag allihopa 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 10 Augusti 2011

  1. Nicole skriver:

    Älskar Gossip Girl 🙂 brukar och sätta mig med en filt och en varm choklad och titta på GG 🙂

Kommentera

