19 Augusti 2011

God förmiddag!

Försov mig lite här idag, men det gör inget, börjar inte jobbet förrän tre och tydligen så var jag trött. Ska ut och gå med Matilda och Dosse om en stund, bra att inte bara sitta och pösa 😛 Kollar dessutom och kollar på Top Model och blir stört sugen  på att få klä upp och sminka mig. Min balklänning bara hänger i garderoben utan att jag hittar något tillfälle att använda den, så tråkigt! Här kommer en bild på min eleganta syster, som enligt mig var superfin på sin bal (såklart jag tycker, jag är ju hennes syrra…) 🙂

Det här inlägget postades i Random pics, Skönhet, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

