19 Augusti 2011

God förmiddag folks!

Sovit gott inatt? Jag kunde inte somna trots att jag lade mig vid två. Nu kollar jag på New Zealand’s next top model och det sjuka är att dom hade varit i LA en endaste dag när alla människor börjar tala om för den grymmaste tjejen att hon är tjock. Galet. Och sen säger de att hon är tio kilo för lätt för att vara en plusmodell och då tänkte jag: herregud, då måste jag vara tio kilo för tung för att vara en plusmodell! De är galna! Kolla in sista bilden, en av de vackraste jag sett!

Det här inlägget postades i Jag gillar, Mode, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

