At work

Då sitter jag på min sista rast för dagen, har två ynka timmar kvar och dagen har gått bra 🙂 Är ganska lugnt och skönt här idag med, slappt. Efter idag här jag dessutom bara tre pass kvar innan jag börjar skolan, ska bli underbart!

När jag kommer hem sen är det full rulle! Hämta Vilda, köpa foder, fixa stället + rida, skicka oväder en massa paket och tvätta lite. När middagen ska hinnas med vet jag inte men det ska bli skönt med en ridtur i det härliga vädret 🙂 Ha en fine eftermiddag allihop!

Här nedan: Isabella blåser en massa fina ballonger, väldigt festligt  🙂

image
image

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

