Stars and Candy land

God morgon!

Hur står det till? Jag sitter med en kopp kaffe och laddar inför lång bilkörning med släp. Ska med pållen till Husaby men som tur är följer lillebror med så jag slipper oroa mig för att somna bakom ratten och ta hand om både häst och hund själv. Har lovat att bjuda på äggmackor och chokladmuffins 😉 Hade tänkt vara hurtig och rida innan jag åker iväg men när jag hade varit uppe en stund kände jag inte alls för det så jag struntar i det. Har fortfarande träningsvärk från söndagens träning och jag var ute en bra stund och racade med Stancie i skogen igår så det får vara för idag 🙂 Ha en bra dag alleman!

Här kommer fler härliga bilder från i tisdags när jag passade mina älskade kusiner!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

