Summerpics

Då var jag hemma. Har hunnit säga hej till min man och dricka en kopp kaffe. Ska till jobbet vid åtta men det blir soft. Är inte mer än några timmar och eftersom jag bara utbildar en tjej får jag göra lite sånt jag inte vanligtvis gör så ofta, alltid skönt med lite omväxling 🙂

Sitter nu och kollar igenom bilderna på min mobil, finns mycket härliga bilder från alla möjliga tillfällen och jag blir superglad av att titta på dem 😀 Här kommer några:

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

