24 Augusti 2011

Mooornin’!

Sovit gott? Har sovit som en stock, när klockan ringde blev jag väldigt förvånad, trodde jag hade sovit en kvart typ. Men, känner mig ganska utvilad i alla fall 🙂 Gick upp en stund före Sebastian och fixade frukost, hade tagit med mig bagels från jobbet, svingoda! Sitter med temuggen och kollar på nyhetsmorgon, den sämsta reportern jag har sett var gjorde just ett reportage, alltså herregud, vem anställde honom?! Ska strax iväg och göra några ärenden och efter det blir det stallet. Ha en fin dag allihop!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

