26 Augusti 2011

Morgon!

Blev väckt klockan halv sju i morse av att min käre sambo tittade på mig med hundvalpsögon och frågade om jag kunde köra honom till jobbet, och vem kan motstå det? Lika bra, för min klocka skulle ringt två minuter tidigare men tydligen hade jag stängt av den i sömnen, lika pigg som vanligt på morgonen tydligen… 😛 Har fixat stallet och sitter nu med müsli och en kopp te. Måste ner och städa av mammas bil lite snabbt med, sand, hundhår och ägg är nog inte vad hon vill ha i den efter det att jag lånat hennes bil några dagar kan jag gissa 😉 Vid halv elva sticker jag till jobbet och förblir där hela dagen, yeay!

Bild på mig och en snygging till från igår. Bild på håret dyker väl upp någon gång.

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 26 Augusti 2011

  1. Katte skriver:

    Oh yes. We do look great! 🙂

Kommentera

