På väg hem till mig…

 Yeaiii! Ny dator på G 🙂 Äntligen! Och en månad tidigare än vad jag hoppats, gillas stort!

Första dagen i skolan har gått bra, kännde myrorna i benen dock, efter en ynka timme. Och hur jag ska lyckas hålla mig vaken på morgondagens föreläsningar  ska bli intressant att se, är så trött! Men det bli kanske bättre imorgon 🙂

Nu ska jag skriva veckans handlingslista. Kylen och frysen är inte speciellt tom, det är bara det att inget tycks passa ihop med något annat… Haha, någon som känner igen problemet? Har även hunnit shoppa lite (jippie!) som kommer komma upp här så småningom 🙂

 

 

 

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till På väg hem till mig…

  1. Katte skriver:

    Nu är kylen o frysen liiiite mindre tom antar jag 😉 Najs som sjutton med ny dator! Uppdatering om hur bra den är önskas!

  2. johäna skriver:

    Wihoo, vill oxå ha en ny dator! Va e d för en? 🙂 Pöss

  3. julia skriver:

    hade du råd med den redan denna månaden? kul!

Kommentera

