30 Augusti 2011

God morgon kära vänner.

Tisdag morgon här och regnet fullkomligen vräker ner! Hade tänkt cykla till stationen men gör jag det hade jag nog behövt våtdräkt sen… Får nog ta en promenad under mitt nyinköpta paraply 🙂 Har sovit lite risigt inatt med och känner mig inte alls utvilad, har en liiiten men irriterande förkylning i kroppen och just nu är jag inte alls laddad tyvärr. Det kanske kommer när jag väl är i skolan. Ha en bra dag nu alleman 🙂

Just nu saknar vill jag ha lång söndagssovmorgon med tillhörande långfrukost och mys med min man. Är kämpigt att inte kunna ses så mycket 😦

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 30 Augusti 2011

  1. Sebastian skriver:

    Med tassen under min kind 🙂 Snart är det klart älskling, efter fredag så är det inga fler sena kvällar på dagarna 🙂 ❤

Kommentera

