Here we go

Då var vi igång! Första föreläsningen avklarad och ögonen gick i kors efter 30 minuter, lär ta ett tag att komma in i det här alltså. Att de dessutom ger oss 300 sidor ”som är bra om vi läst till föreläsningen imorgon” är ett stort plus vill jag lova, NOT. Men men, någonstans måste man ju börja och jag har laddat med chokladbolssmet, mjölk och ett par sköna kuddar. Har dessutom en liten morot, om jag läser en stund nu så kan jag hämta min dator sen, wiiiii 😀

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Here we go

  1. Linnea skriver:

    Usch!! Har alla dom böckerna! Den där ”Vårdvetenskap i klinisk praxis” är typ det värsta man kan läsa ju! Man fattar ingenting och somnar snabbt som ögat :P.

Kommentera

