Premiär

Wiiihooo 😀 Sitter här med min nya dator och jag är hittills supernöjd! Är ovan vid skrivbordet bara, men det kommer!

Sitter och försöker läsa i boken jag ska ha hunnit en alldeles för lång bit i tills imorgon men det går sådär, ögonen bara slår igen så fort jag försöker. Ändå unnade jag mig en powernap förut, men boken är så himla tråkig så det finns inte! Hoppas inte all kurslitteratur är så piss, då lär det bli tufft när det är dags för tentaplugg. Nu ska jag läsa lite till och sedan väntar sängen. Sov gott och dröm sött alla fina 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Premiär

  1. Katte skriver:

    Hej o YEAH! NY dator– inte alls illa! 🙂 Bara lugn, föreläsningar kommer man in i, hehe. Värre är det att vara duktig o plugga på tåget- Jisses vad mycket skönare det är att sitta och småsova istället!! 😉

Kommentera

