1 September 2011 (igen)

Ja, var uppenbarlgen något förvirrad igår eftersom jag trodde det var den första men det kan inte hjälpas. Idag är det i alla fall 1:a på riktigt. Pluggade som en galning hela kvällen igår, har verkligen kommit in i det med en gång men det är ju skönt också 🙂

Nu har jag lyckats äta frukost *lycka* klockan sex på morgonen, inte illa för att vara mig kan jag lova! Har idag på mig min nya fina stickade tröja. Från Gina är den och bättre bilder kommer senare. Nu måste jag rusa! Ha en superfin dag allla 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

