Min förmiddag i korthet

Aktivitet: pluggar på tåget
Humör: trött men nöjd
Litet glädjeämne: min sålda saker på Tradera och min nya höstjacka
Längtan: myskväll men Sebastian
Dagsplaner: plugga, träna, sova.
Sugen på: en varm och avslappnande dusch
Överraskning: kort dag i skolan = egentid
Händelse: Fame har premiär
Stort glädjeämne: min kärlek

image

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min förmiddag i korthet

  1. Sebastian skriver:

    är det jag som e glädjeämnet Kärlek?:)

    Slutar du tidigare idag oxå?

Kommentera

