Stars

Har precis unnat mig snabbmat till middag, avslutades med Hot wings, MUMMA! Nu ska jag alldeles strax dra mig mot stallet. Ska bara se färdigt Project Runway-sammanfattningen först, så himla lätt att fastna fram för TV:n va. Hopplöst! Har även hunnit införskaffa ett fint fodral till min dator, gilla 🙂 Ha en trevlig kväll allihopa!

Måste säga att jag faktiskt diggar dessa örhängen som jag bara slet åt mig på Gina igår. Känns väldigt rätt, diskreta och vardagsfina.

Det här inlägget postades i Smycken. Bokmärk permalänken.

Kommentera

