3 September 2011

God morgon!

Sovit gott? Det har jag men är ändå tung i huvuet. Vaknade dock strax innan åtta av mitt livs värsta mardröm! Grät så det skvalade och var alldeles svettig, så himla verklig! Ni vet när man var liten, då drömde man om monster och häxor, men nu när man är stor drömmer man om sånt som verkligen sätter sig psykiskt Man drömmer om sånt som skulle rubba hela ens värld om det blev verklighet. Har nog aldrig haft sådan panik någonsin! Försökte väcka Sebastian med han sover som en stock (skulle jag också göra om jag kom hem halv sex).

Tänkte i alla fall dra till stallet nu, renska skallen lite, har fortfarande ett litet sting av oro i kroppen trots att jag vet att det bara var en dröm, fånigt. Ha en trevlig lördag 🙂 Puss på er!

Bilder tagna precis i början på Juni, så underbart! Någon mer än jag som längtar tillbaka?

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

