Kalajs

Då var vi hemma från kalas och annat. Var trevligt, är dock en blyg lite flicka i deras sällskap än men det kommer väl 🙂 Nu sitter det tre snubbar i min soffa och dricker kaffe. Skulle försöka plugga lite men det verkar inte som om jag har fått de filerna jag behövde och då får jag väl ta det lite lugnt istället. Oooh vad synd…

Ska snart krypa i säng, har lovat att släppa ut hästarna imorgon så det blir ingen sovmorgon här inte! Sov gott och dröm sött alleman!

Färgen på mina läppar kommer från Maxfactor lipfinity liptint och heter nr. 7

Som jag längtat och nu hittade jag den till bra pris. Har jag nämnt att jag älskar rea?

Det här inlägget postades i Skönhet, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

