10 September 2011

God morgon alleman 🙂

Många av er sover nog fortfarande, borde jag kanske också göra men jag kände att det var dags att gå upp nu. Ska till jobbet några timmar Och innan det ska jag köpa present till mina små goa kusiner som ska ha kalas senare i eftermiddag. Sebastian sover som ett litet barn efter ytterligare en hård festnatt igår så jag gissa att jag får handla själv 😉

Igår kväll kom min gamla buddie Matilda hit en stund. Det blev Scotland Yard, kladdkaka och slapphäng. Rättvist med, vi vann varsin gång med så ingen behövde bli ledsen, haha!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 10 September 2011

  1. Jenlen skriver:

    så mysigt med spel & kladdkaka lät inte fel..ha så roligt på kalaset 🙂

Kommentera

