Cookies and lazy eyes

Då har mamma varit här och fikat. Jag bakade kakor efter ett recept jag fått av Karin, blev helt okej men låt oss säga såhär, Karin var lite bättre på det där än jag. Men, det var ju bara mitt första försök 😉 Kollade på 16 an pregnant, mumsade kakor och hade tjejsnack. mys!

Släpade med en medvetslös Vilda på promenad en sväng och nu är det dags att ta tag i plugget. Ligger efter med lite läsning eftersom mitt paket från Bokus var försenat men nu ska jag sätta igång. Tänkte måla naglarna med men kan inte bestämma vilken färg… Help?

 

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Cookies and lazy eyes

  1. Karin skriver:

    min lilla pussgurka! DU är ju för söt. Tror att dina kakor blev supermumsiga, för dom ser väldigt smarriga ut i alla fall 😀

Kommentera

