Haze

Har ett himla problem med någonting i min dator/filer som kommer kameran/programmet jag öppnar filerna med. Vet inte vad det är men när jag ska vända dem, beskära eller göra någon annan typ av retuschering så försvinner de. Poff! Om jag söker efter namnet går en del av dem att hitta men en del är borta. Mycket märkligt…

Kom i alla fall från stallet för en stund sedan. Var superhärligt väder och underbar natur så jag tog lite kort. Som den amatörfotograf jag är blev det ett mycket varierat resultat men en del bilder blev jag riktigt nöjd med. Här kommer ett smakprov, fler kommer vid ett annat tillfälle.

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

