17 September 2011

God förmiddag folket 🙂

Har dragit på mig en hittills lindrig förkylning. Får verkligen hoppas att den inte blir värre för jag har en tuff vecka framför mig. Är i alla fall helt ledig i helgen så jag kan ta det lugnt. Myste som sagt med Karin igår, hon gick hem strax innan elva för hon skulle upp och jobba men jag låg kvar i soffan några timmar.

Nu ska jag snart väcka min älskling och så får vi väl åka till stallet om vi ska hinna. Ser fram emot en sovmorgon imorgon, inte ha något planerat eller några tider att passa. Underbart!

För övrigt: älskar mitt bruna hår! I’m back så att säga 🙂

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 17 September 2011

  1. Katte skriver:

    Fan assåå– Du får aldrig övertala mig att slinga håret på dig igen! Sjukt fin i den hårfärgen vännen! När ska vi hinna ses då? Hur har du det nästa år liksom?! 😉 kram

Kommentera

