Egen stund

Herregud vilken dålig eftermiddag!! Fy 😦 Till att börja med så är jag förkyld och det verkar inte lätta. ena örat och lymfkörtlarna i nacken värker så jag håller på att bli tokig. Eftermiddagen började med att jag försov mig, sen vaknade jag och såg att det vräkte ner regn. Alldeles dåsig och matt satte jag mig i bilen för att åka till stallet där vi skulle testa att lasta Läcker’ol. Det började ganska bra men när vi skulle lasta ur fick han totalt panik och lyckade böja sönder ena bomen och krypa under den andra vilket resulterade i hälta på ett framben och avskavd hud på ryggen. Jag fick ett mindre frispel (för mamma var så klantig) och redan trött som jag var blev jag helt utmattad. Därefter står jag och ska mysa lite med Stancie som råkar knocka mig rätt på käken, suck. Det var liksom droppen. Gjorde färdigt i stallet och satte mig i bilen för att köra hem, hinner 200 meter innan jag håller på att köra på en ekorre. Nu sitter jag hemma framför Sex and the City med en kladdkaka i ugnen. Tänker inte lyfta ett finger till i dag. Punk.

Bild från Google.se

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Egen stund

  1. Karin skriver:

    skickar några bamsekramar ❤

Kommentera

