Idol och ostbågar

Då har jag pluggat, varit ute och gått med Vilda, köpt reflexer och annat bra att ha till snuttisen, varit i stallet och tvättat lite. Nu sjunker jag välförtjänt ner i soffan med en gosig vovve i knät och handen i en påse ostbågar. Bra avslutning på den här dagen, bara min älskling som saknas. För övrigt, kollar på TV, bloggar OCH spelar wordfeud samtidigt, tragiskt, jag vet 😉

 

För övrigt hittade jag en liten kompis i höet idag. Hade jag inte vetat att jag redan hittat min prins hade jag nog pussat honom 😉

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

