Snö

För ett tag sedan rensade mamma bland sina smycken, vilket resulterade i ett antal mycket generösa smyckeshögar till mig, min syster, två avmina kusiner och deras mamma. Att min kära mor sedan äger ett stort antal snyggingar i bland annat märkena Snö of Sweden och Pilgrim gör ju inte saken sämre.

Detta halsband är ett av de jag fick med mig hem och först kändes det inte alls som min stil men faktum är att jag använt det riktigt flitigt och bara tycker om det mer och mer. Det är enkelt, stilrent med med sin färg lyfter det ändå en enkelt top eller blus.

Det här inlägget postades i Mode, Smycken. Bokmärk permalänken.

Kommentera

