1 Oktober 2011

God morgon.

Hade typ gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen och dra mig med min älskling idag. Det händer alldeles för sällan i våra konstant späckade scheman tyvärr 😦

Igår var i alla fall Katte här. Vi köpte godis, kollade på Idol och pluggade. Och ja, vi satt faktiskt och pluggade, på fredag kväll, ja. Men vi fick en del gjort i alla fall 🙂 Jag har ju varit superslapp och typ inte pluggat någonting mina lediga dagar 😛 Nu har jag precis lagat ett hål i mina  arbetsbyxor och snart är det dags att gå till jobbet. Wiiii!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 1 Oktober 2011

  1. Katte skriver:

    Mitt seriösa pluggface 😉

Kommentera

