5 Oktober 2011

Mornin’

Sovit gott? Det har inte jag, eller jo, när jag somnade. Var hemma halv ett i natt men lyckades i somna före klockan var två. Helt värdelöst. Var i alla fall på avskedsmiddag för Sofia som efter 9 hela år på Donken sökt sig vidare. Mycket god mat, mycket gott vin, mycket jobbdiskussioner men framförallt mycket härligt skratt. Jag har verkligen tur som har så sköna kollegor, det är inte alla som kan sitta och dricka vin till halv ett på natten en tisdagskväll med sin chef, men det kan jag vilket är grymt.

Nu har jag precis vaknat och ska ut en första runda med vovven, om hon nu vill gå när det regnar ute. Härom morgonen fick jag dra henne runt några kvarter bara för att, haha ❤

Trött men ledig tjej med gårdagens sminkning kvar på plats. Nu: ut i regnet för en uppfriskande promenad 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

