10 Oktober 2011

Då var jag hemma efter en supermysig förmiddag! Drog mig lite längre än väntat imorse och fick lite bråttom. Mötte upp mormor som har lovat att sticka en tröja till mig, det slutade med en jättefin, lite spetsaktig tröja i en ljus khakigrön, tror det blir super 🙂 Gick och fikade efter det, mys att hänga lite med min gamla mormor 🙂

Har sedan ägnat några timmar åt att leta fördelsedagspresenter till mig själv som mamma och mormor får plocka upp 😉 Nu blir det en långpromenad i höstvädret med Vildiskrutten!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

