Tea and Honey

Då har jag slagit mig ner i soffan för ikväll. Har skjutsat Sebastian som är och firar en vän idag och handlade sedan med mig lite kvällsmat. Sitter nu med en enorm kopp te med honung i för att kurera min värkande hals. Usch och fy! Hatar kaffe eller te med socker eller honung i, blä! Det ska inte vara sött i de dryckerna, punkt.

Kollar för övrigt på programmet ”Vem vet mest?” av någon underlig anledning. Lite sorgligt, dock är jag ganska duktig. Nu vann en 19-åring, yeah!!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

