Close-up

Sket i skolan idag, blev allmänt trött och seg av det grå vädret. Har dock varit duktig och suttit med plugg hela morgonen, är mycket kvar att lära men det tar sig 🙂 Nu har jag precis haft en lite paus för att vila huvudet lite. Har ägnat en liten stund åt att testa olika inställningar på kameran. Försöker lära mig att ta närbilder på t ex mina smycket eller andra små detaljer men det vill sig inte riktigt. Tycker det är skitsvårt! Jag får väl fråga någon för jag är ju en riktigt newbie på detta, och det märks, haha! 😉

Nu ska jag göra ett litet ryck till här innan min man kommer hem och äter lunch 🙂

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Close-up

  1. Sebastian skriver:

    Nakenkort på bena?? Vem försöker du locka? ojojoj…va händer Johanna?

    😉

Kommentera

