Sweet chilli chicken

Alltså, stört god lunch jag åt idag eller?! Jag, Cissi och Karin käkade på Sally’s och jag åt kycklingspett med sweet chilli och bulgur sallad. Hälsosamt och supergott! Sen att efterrätten inte var lika hälsosam är en annan sak, hehe. Jag och Karin tog efter det en sväng på stan och jag fick prova lite kläder på Cubus inför en grej vi ska medverka i på tisdag. Dom har för övrig asmycket snygga saker inne nu! Stickat, färgglatt och transparent. Gilla, gilla, gilla! Nu är Sebastian på väg hem så det blir snart stallet 🙂

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sweet chilli chicken

  1. Katte skriver:

    Vem har påstått att efterätter ska vara nyttiga?!?!?!

Kommentera

