Ideal

Följer min vän Julias blogg och det senaste inlägget hon gjorde fick mig verkligen att tänka. Vilken olika syn vi alla har på saker och ting. Hon har lagt upp en bild på, enligt min personliga åsikt, en alldeles för mager Kate Moss. Kate Moss är en fantastiskt vacker kvinna med har, enligt mig, alltid varit lite för smal. Min drömkropp innehas av Adriana Lima. Vet att det antagligen inte heller är ett uppnåeligt ideal men jag tycker att hon ser vältränad och sund ut. Ett väldigt intressant ämne. Vilken kvinna har ”din drömkropp”?

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

