Rise and shine

image
image

Då var jag uppe och på G. Vem sa något om sovmorgon? Ska alldeles strax till stallet för att få hjälp att klippa Stancie. Bilderna ovan är från i förrgår när jag var och skulle släppa ut dom. Hade tyvärr inte med mig något annat än mobilen att ta kort med men det var så vackert i verkligheten. Hela ängen gnistrade och glimmade. Det är inte så farligt med höst ändå 🙂

Senare idag väntar kalas för mig och syster med hela tjocka släkten 😀 Längtar efter mina goa kusiner som en galning!! Träffar dom alldeles för sällan men tiden räcker inte.

Ha en superfin söndag gott folk, vila upp er & samla ny energi inför veckan som kommer 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

