Nygrens

HEjhopp. Då var jag hemma igen. Har fått gjort ganska mycket för plugget idag, dock är inte min inlämningsuppgift till seminariet vi ska ha imorgon klar än, ooops…

Ikväll har jag i alla fall träffat en massa gamla kompisar, gått ljus i Alingsås och tagit en kvällsfika, mysigt 🙂 Fick även köpt häftklamror till min häftaparat, yaeh 😉 Nu är det dags att sova, både jag och Sebastian är trötta och klockan ringer tidigt imorgon. Godnatt 🙂

Malin, jag och Sofia

Louise och Louise

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

