25 Oktober 2011

Då har jag hunnit med stallet, en kopp kaffe med pappa, en till kopp kaffe, frukost och nyheterna med min vovve och ska snart ta tag i det sista på mitt arbete. Stabilt att det ska vara klart och inne om några timmar och det kanske är halvfärdigt. Men alltså allvarligt, inlämning och seminarium idag, tenta på torsdag och sedan inlämning igen på fredag. Och dessutom två tentor till nästa vecka. Hur schysst liksom? Det gäller att prioritera 😉

Har fullt upp hela dagen så vi får se hur jag hinner blogga men det märker vi. Ska göra en kul grej på Cubus ikväll och känner spänd förväntan men är lite nervös, gaah 🙂

Hade inget batteri i kamera igår så det blev inte så många nya bilder, tog bara på mina två favoritverk. De sista två är, som ni ser, på samma ställe men med olik ljus. Tror att tanken var att det skulle föreställa olika årstider. Det gröna blir magiskt tillsammans med vattnet!

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

