Att älska som en porrstjärna

Då var jag hemma efter ett par timmar med Johanna. God lunch och lite shopping 🙂 Nu ska jag krypa ner under min gosiga filt, äta marabou schweizernöt och läsa i min bok. Det har jag banne mig förtjänat! Läser för övrigt Jenna Jamesons självbiografi Att älska som en porrstjärna. Den är riktigt rå men så bra. Man fattar på något sätt varför folk fastnar i all skit, sånt fascinerar mig av någon anledning, kanske för att det är så olikt mitt liv som det bara går. Har inte kommit så långt än men det jag läst kan jag rekommendera.

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

