Me, me and me

Jahopp, ännu en halv dag förbi. Har dock hunnit med ungefär det jag hade planerat och det känns bra 🙂 Lite plugg, en tur på stan på presentjakt och lite fika hos mormor. Nu har jag precis fört i alla månadens utgifter i min kassabok, lipvarning på den alltså… Hehe. Nu blir det en varm dusch och laxwok till lunch 🙂 Ha en bra eftermiddag gott folk!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Me, me and me

  1. Sebastian skriver:

    Blanda inte in mig i den boken bara…

  2. Katte skriver:

    Älskar min nya kamera! Nääästan lite bra att mamma tog sönder den andra.. 😉 vad tycks om Merlin?!

Kommentera

