Day after

Goddag gott folk 🙂

Haft en bra helg so far? Enligt mig är den bästa delen kvar, Söndag eftermiddag. Det är oftast då som jag hadet som lugnast. Idag ska jag ta en fika och dricka kaffe, kolla på ett program jag vill se, ta en promenad till Sebastians föräldrar där vi ska få middag och sen åka till stallet. Så härligt!

Här kommer en bild från igår eftersom jag inte är i världens bästa skick idag 😛 Blev faktiskt väldigt nöjd med både hår och smink igår, alltid kul när man ansträngt sig 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Day after

  1. Katte skriver:

    Snygging!
    jag, sy? haha.. det vart ju roligt 😉

Kommentera

