Julstämning

Börjar känna av lite julstämning här trots allt. Lär inte göra det imorgon för det blir en stressig dag vill jag lova. Är inte pepp någonstans. Men men, ikväll har det i alla fall varit mys 🙂 Tjejerna har varit här på glögg, käkat julgodis och myst. Alltid lika kul att träffa dom! Nu finns det dock bara 5 knäck kvar och det är inte ens jul…

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Julstämning

  1. Katte skriver:

    knääääääck! Nu knäckte du mig totalt! (moahaa vad jag har roolig humor då.. )
    ABSOLUT! Du får sno massor av min tid nästan när som helst! Lämnar in min tenta snart, sen har jag några dagars andningspaus. 🙂

Kommentera

